Sluiten

Categorieën

Filters

    Klantenservice

    Neem contact op

    * Verplichte velden

    Veelgestelde vragen

    Hoe lang is de verzendtijd?

    1.1 Wat is de status van mijn bestelling?

    Dankzij Track & Trace kunt u de bestelstatus van al uw bestelde producten zien. Wij versturen na het verwerken van u zending een track and trace code.

    1.2 Mijn bestelling staat op geleverd, maar is nog niet afgeleverd, hoe kan dat?

    Neem contact met onze klantenservice. Wij zullen contact opnemen met de koeriersbedrijf en zullen bij verloren pakketten een nieuwe zending opsturen.

    1.3 Wat zijn de bezorgkosten?

    Gratis voor elke bestelling.

    1.4 Kan ik mijn leveringsadres wijzigen?

    Neem contact met onze klantenservice per mail, Gelieve u nieuwe bezorgadres en u bestelnummer mee te delen.

    1.5 Kan ik een bestelling buiten België en Nederland laten bezorgen?

    Ja voor de Benelux zijn de kosten gratis, alle andere landen betaald u 9 euro verzendkosten.

    1.6 Wat zijn de bezorgtijden?

    De bezorgtijden kunt u terugvinden met u track and trace code.

    1.7 Wie bezorgt mijn bestelling?

    Wij versturen onze pakketten met DHL, PostNL, Bpost, Transmission en GLS.

    1.8 Wanneer komt mijn product?

    Vandaag besteld voor 22u volgende werkdag in huis, U pakket kan soms vertraging oplopen door Bijv, feestdagen of drukke corona periode.

     

    1.9 Wanneer kan ik mijn grote pakket in huis verwachten?

    Voor grote pakketten groter dan 180cm of  met een gewicht van 30 kg of hoger hanteren wij een levertijd van 1-3 werkdagen. U pakket kan soms vertraging oplopen door Bijv, feestdagen of drukke corona periode.

    1.10 Hoe lang is mijn zichttermijn?

    U krijgt alle geleverde artikelen 30 dagen op zicht. Voldoet een bestelling niet aan uw verwachtingen .Gelieve ons te contacteren voor een retourlabel, Lees hier onze Algemene Voorwaarden over retournering.

    1.11 Retour aanvragen?

    Een retouraanvraag indienen is heel eenvoudig, Gelieve ons een mail te sturen met bestelnummer, Vermeld altijd de reden erbij.

    Retour aanvragen

    1.12 Wat is de garantietermijn?

    Elke bestelling heeft een garantietermijn van 2 jaar, Voor ladders en gereedschap 3 jaar, Buiten de garantie vallen in ieder geval: Gebreken die optreden, dan wel geheel of gedeeltelijk het gevolg zijn van: het niet inachtneming van gebruiks- en montagevoorschriften c.q. onzorgvuldig gebruik; normale slijtage; reparatie of andere werkzaamheden aan de zaken verricht door derden, Koper daaronder begrepen; .gebruik voor andere dan normale gebruiksdoeleinden; en gebruik in een agressieve omgeving; ieder van buitenafkomend onheil;.... etc. beschadigingen van het exterieur.  

    1.13 Kosten (Kleine) artikelen retourneren

    Voor kleine zendingen onder de 180cm of lichter dan 30 kg betaald u geen retourkosten.

    1.14 Kosten (Grote) artikelen retourneren

    Onze klanten zijn heel belangrijk voor ons. Wij proberen al onze klanten van alle gemakken te voorzien. Bij een goede service hoort ook een goede prijs. Zo komen onze klanten regelmatig terug.

    Door de hoge transportkosten voor steigers en ladders boven de 180cm of zwaarder dan 30kg brengen wij retourkosten in rekening. Voor grote pakketten moeten wij een specifieke ophaaltransport inplannen.

    Zo ontvangt u bij het retourneren van een grote pakket u aankoopbedrag terug gestort minus de retourkosten. De verzendkosten worden niet in rekening gebracht.

    Is u pakket kleiner dan 180cm of lichter dan 30 kg dan kan deze gratis geretourneerd worden met onze bezorgdiensten zoals PostNL, DHL en GLS.

    Alle informatie kunt u terug vinden in onze algemene voorwaarden.

     

     

     

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »